14. feb. 2010

Når jeg ikke syr…

..eller er på bloggbesøk hos andre så må jeg ofte ha noe i hendene. (Så sant jeg ikke skal gjøre noe såkalt “fornuftig” da)

I romjula begynte jeg på et hekleprosjekt. Meningen er at det skal bli en vest som jeg skal bruke til sommeren. Foreløpig har jeg heklet nesten ferdig bakstykket, så jeg er altså snart halvveis.

Når jeg hekler, så må jeg se ganske mye ned på det jeg gjør, så det hender jeg må ha noe annet i hendene. Da er det sokkestrikking jeg holder på med nå. Da rekker jeg å bli ferdig før det har gått for lang tid.

Innimellom gidder jeg hverken å hekle eller strikke. Da har jeg alltid en bok jeg leser på. For tiden er det Knausgård. Jeg fant ut at jeg måtte lese denne for å prøve å forstå hvorfor den er så kritikerrost. (…og det skjønner jeg foreløpig ikke.) 

Nå som jeg har fortalt om noen av ufo’ene mine, håper jeg at jeg også kan vise fram at jeg snart er ferdig!  (Sparker meg sjøl bak!)

IMG_0729Img_0732Img_0733

4 kommentarer:

Marita sa...

Å flashe ufo'er kan være en god pådriver det, ja. Stå på! *heier deg fram*

Anne (Moseplassen) sa...

hehe, jeg har noen ufoer liggende jeg også, men de har nå ligget der i tre år så de skal da få ligge litt til. Nå er snart hobbyrommet ferdig, og da og når orken tar seg opp litt så skal det nok produseres litt morro her i heimen :D

Nå er presentasjonen til Frøken Solslikk 2010 ferdig, takk for at du deltar :)

og pst, jeg skal få ordnet med lenken på hageblogger, sånn med tiden, men det har vært litt hektisk vettu..

Anonym sa...

Blir spennende å se vesten når du er ferdig. Fin frisk farge til sommaren ;-) Sokker er greit å strikke når en ser litt på tv i samme slengen...

elle-melle sa...

Ufoer finnes i alle farger og fasonger her hos meg også, men jeg liker det slik. Kan ikke holde opå med det samme så lange av gangen, jeg må stadig ha noen andre farger "i øynene" som jeg sier. Men de blir som regel ferdige etter hvert.

Og Knausgård gidder jeg ikke begynne på en gang - kan ikke skjønne hva som er så fantastisk spennende med han!