11. des. 2010

Litt pynting av innganspartiet.


Det stunder mot jul og jeg fant ut at det var på tide å gjøre noe ute. Det blir ganske enkelt i år, med en gammel bryggerikasse, noen furukvister og litt pynt. Jeg tror kanskje jeg skal finne fram en liten husnisse som kan titte fram derfra også.


IMG_0205



IMG_0214


Jeg har tatt bort bokstavene foreløpig, og heller satt en islykt der. Bokstavene skal opp igjen noen dager før julaften.
Ved siden av døra hang jeg opp en enkel krans. Den har to hjerter som jeg har tovet og sydd perler på.


IMG_0210

IMG_0211


Jeg har også laget flere islykter som skal settes rundt omkring, men jeg “sparer” de litt, så ikke de snør ned. Lys er viktig i mørketida.


IMG_0207
IMG_0208

IMG_0217

5 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Du har laget en fin og anvendelig utepynt! De islyktene ser greie ut!

Marita sa...

Kjempekoselig pynt ved inngangen, ble jo veldig inspirert av deg da vettu, vennnen ;o)

annemariesquilt sa...

Dette ble jo kjempekoselig, du er veldig kreativ!!

merete sa...

Det ble skikkelig koselig ved inngangen din, - smart å vente med god jul til tiden er inne. Ikke alle ville ha tenkt på det!

Juleboka di var hyggelig å høre om. Jeg prøvde å ta vare på, men listene på papirarkene ble ikke satt i system. Det kan jeg jo drømme om at jeg hadde gjort nå, for det er hyggelig å se tilbake.

Tror jeg skal ha som mål at jeg kan hjelpe egne barn til å få startet noe sånt :-)

For slike spesielle notater, ja, de setter meg i mimrestatus og gir rette stemningen.

ps. Likte veska veldig godt!

2ne sa...

Koselig med litt pynt både ute og inne :-)