17. mars 2013

Litt strikk

IMG_0421

Her strikkes det faktisk. Har ikke satt meg ned men bok på lenge, og det er ulikt meg, men nå var det så gøyr å strikke. Jeg ble jo ferdig med jakke til meg selv i januar, og da var det bare å gå videre med neste prosjekt. Datteren ønsket seg en ullgenser. Vi tittet på mønstre og endte opp med Telemarkgenseren. Hun syntes den var fin, og jeg syntes det så ut som et greit mønster. (Jeg er jo ingen superstrikker!)
Jeg har lovet den ferdig til neste jul, men dette er gøy, pinne 3,5, så det går unna. Blir nok ferdig mot sommeren tenker jeg. Garnet er Rubin,
Her er prosjektet:

IMG_0422

2 kommentarer:

MarJE sa...

Så dyktig du er...veldig fin jakke du strikkar.
Flott fargerikt etui til telefonen i innlegget under også.

Lappedamen sa...

Dere har jammen funnet et flott mønster. Jeg tar av meg hatten for et slikt pågangsmot. Jeg startet en gang på et lignende prosjektet, men måtte kaste inn håndkleet og overlate strikkingen til noen som kunne det! Men genser ble det.