25. sep. 2011

Kanskje det blir en duk til slutt?

Jeg håper iallefall det, for jeg har tenkt å gi bort en duk i gave til helgen. Jeg har bladd igjennom gamle Quiltemagasin for å få inspirasjon til hva jeg skal sy. Jeg endte opp med denne fra AnnaKa.(4/2008)

IMG_1020

Men de mørke fargene passer ikke inn hos mottager, så jeg valgte litt andre farger.

IMG_1018
IMG_1019

Jeg er ikke sikker på om jeg skal ha hjertene heller. Får se når alt er sydd sammen. Nå først funderer jeg på hva slags stoff jeg skal ha rundt kvadratene. . .(Litt dårlig lys nå på kvelden….) Det blir nok et av de mørke tror jeg.

IMG_1024

4 kommentarer:

Siri sa...

flotte farger og herlig mønster. Vi får vel se sluttresultatet òg? Hilsen Siri:-)

Muffin sa...

Ja det skal bli spennende å se! Jeg hadde iallfall ikke fått duk av det, det er sikkert.

Ann Tove sa...

Fine og lyse fargar du har valgt. Gler meg å sjå korleis den ser ut ferdig.

Marita sa...

Mønsteret er veldig fint. Tror jeg har sydd den en gang jeg også. Hjerter eller ikke hjerter.... Prøv med bare 2 på hver siden, tre kan kanksje virke litt voldsomt på en lys duk?
Fine farger du har valgt og jeg skal *heie på deg* fram til helgen :)