7. nov. 2010

Mmmmmmuffins!


Har du lyst på noe godt til kaffen? Sjekk siden Det søte liv. Der har Kristine samlet mange gode kakeoppskrifter. (Hvis du derimot skal ned noen kilo før jul så burde du holde deg unna denne siden ;) )
Jeg hadde lyst på muffins, og det er 192 oppskrifter på muffins å velge mellom så jeg måtte bare starte et sted.
Det ble Browniemuffins med peanøtter. Nyyydelige!




PS Kan noen fortelle meg hvordan jeg får snudd bilder som snur seg selv når de settes inn i innlegget? Det hjelper ikke å snu dem før jeg laster de inn heller. Grrrr!

4 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Mmmmmmm...... ;-))
nei det med snudd bilde har jeg ikke vært borti før !

Fies notiser sa...

Nammm :-)

merete sa...

Heisann, takker for kommentaren i bloggen. Det skal bli mer turer til vannet og flere filosofier framover, - er bedre nå ;-)
*klem*

merete sa...

Om bilder som snur seg: Sjekket litt i forumet, og det har pågått en klage/ forespørsel helt siden de byttet til nytt "skrivebord". Det er noen som opplever at bilder slutter å snus eg om de endrer innstillinger på (Canon-) kameraer, noen som fikser det gjennom å lagre roterte bilder på nytt/ rett vei i bildeprogram på maskina, noen prøver å rette det i picasa via picknik editor, - men summen av det hele er visst at google/ blogger har gjort lite for å fikset problemet og ingen har en løsning som virkelig virker for alle... *sukk*

http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=3dadabf526cdd529&hl=en