1. jan. 2013

Bira 16 uker

De siste dagene har det vært mye mas!
Først måtte jeg bades…
IMG_0208

Så tok de jaggu på meg en rød sløyfe også….
IMG_0220

Så kom det en fyr som jeg klarte å få tak i lua til….
IMG_0151

Etterpå reiste vi og besøkte en annen hund som bare er 4 uker eldre enn meg…men mye større. Jeg var tøff jeg også da, og bjeffet og bet det jeg kunne.
IMG_0281

Hun kunne nesten ha spist hele hodet mitt.
IMG_0284

Etter at jeg hadde vært 3 timer i buret i bilen, så var jeg helt utslitt, både av smellene ute og av all lekingen med Luna!  Godt det er tilbake til hverdagen nå.
IMG_0320

Godt nytt år til dere alle sammen fra Bira!
IMG_0316

4 kommentarer:

Marita sa...

Er du sikker på at hun bare tok lua til nissen? For han kom ikke hit, skjønner du ;) Godt nytt år, Anne og Bira!

Humlehagen sa...

Sååå skjønn liten Bira!:)

Siri sa...

Næmmen så nusselig! Gratulerer med hund og godt nyttår til deg!

krepsemor sa...

Så nydelige hun er!
Godt nytt år, Anne!