31. jan. 2012

Veggteppe på gang

Her er en liten titt på ett av prosjektene mine for tida. Jeg syr “Annas lille vegteppe” som jeg skal ha i gangen min. Jeg er ikke noen stor fan av stichery, synes ikke jeg får det pent, men så var det greit å ha som et håndarbeide. Det får heller stå til. Jeg holder på med det øverste sticheriet nå, men der har jeg juksa litt……for jeg broderer “Velkommen” isteden for hele fuglebildet. Er spent på hvordan det blir til slutt! Her er blokkene mine så langt.

IMG_1237
IMG_1238

2 kommentarer:

krepsemor sa...

Du store, for et lekkert veggteppe! Jeg så glad i stjernetepper. Jeg har sydd noen, men det er lenge siden det nå! Stitchery har jeg ikke prøvd meg på ennå. Liker det godt, men jeg er ikke så glad i å brodere! Du er veldig dyktig!

bentetove sa...

Så lekkert det blir! Kjempekoselig arbeid, det blir kjekt å se det ferdig!
Det er kjekt med litt stichery innimellom.
Ha en fin kveld:)