5. jan. 2012

Ull er ikke tull

Jeg regner med at vinteren snart kommer for fullt, så jeg fant ut at jeg måtte få sydd ullkjolen min. Jeg sydde en til datteren i desember, som hun har brukt mye.

IMG_1174

Så nå har jeg funnet fram ullstoff fra Stoff og Stil og har klippet etter et enkelt mønster. Det er så kjekt å kante dette stoffet, for det er bare å brette inn og sy. Det rakner ikke.

IMG_1212

Mens jeg syr så sitter jeg og funderer på om jeg skal pynte litt på den.

IMG_1218 IMG_1219

Jeg dro fram esken med skinnbiter og fant noe svart skinn etter en vest.
Da jeg hadde klippet ut noen biter, så kom jeg på at skinn kanskje ikke går så bra å vaske…….
Så nå ligger det en ullbit med skinn på og tørker etter en dusj under springen. Så får jeg se i morgen hvordan det blir!

3 kommentarer:

Torill sa...

Så flink du er. Såg herlig ut !!

Anonym sa...

Så fin kjolen ser ut ;-) blir spennende å se om du kan bruke skinn på kjolen ;-)

Siri sa...

Hei Anne og takk for kjempekoselig "julekommentar" til meg! Det er helt ok om du ikke kommenterer så mye etter at du har vært innom bloggen min. Det tar faktisk ganske mye tid å skrive noe hver gang. Setter pris på at du liker bloggen min, også kan vi jo legge igjen spor en gang i blant, vet du. God nyttår og klem fra Siri som koser meg med å kikke inn til deg innimellom
:-)