20. jan. 2012

Jeg har vunnet Lord Nelson..

..nei, ikke akkurat lorden, men frø fra Lord Nelson.


Anne hos Moseplassen har hatt en “give away” i bloggen sin og jeg var en av de heldige vinnerne.

image

Nå sitter jeg med frøkatalogen og forsøker å finne ut hva jeg skal ønske meg.
Det jeg egentlig trenger, er jo et nytt minidrivhus. Jeg har ikke så stor hage, så jeg har ikke plass til et stort et, men et minidrivhus til å ha på verandaen går bra. Jeg har hatt ett i noen år, men det hadde sin siste sesong i fjor.
Nå som jeg får så mange frø, som skal stå ute og vokse seg store, så må jeg nok starte med å finne noe å ha dem i når de kan flyttes ut. Men aller først så skal jeg nå plukke ut 10 frøposer. Tror jeg skal be moren min om ønske seg noen også. Hun har stor hage og kjempegrønne fingre. Vi får så noen pakker hver…..
 image

1 kommentar:

krepsemor sa...

Så hyggelig, Anne! Gratulerer =)
Ønsker deg lykke til!