11. juni 2010

Natur og farger.

Noe av det jeg gleder meg til gjennom den mørke tida, er å kunne sitte ute i skjærgården om sommeren og se på himmel og hav. Det gir sånn fred i sjela, det å bare sitte der og se utover. For ikke så lenge siden fikk jeg anledning til å oppleve det igjen, i tillegg så ble det en utrolig flott solnedgang, så den forsøkte jeg å få tatt bilde av. Her er solnedgangen sett fra Kosterøyene utover mot Oslofjorden og Vestfold.



Det kan også være flott på dagen, før skyene kommer og vinden lager bølger. Det er ikke like mange farger da, men like flott. Jeg håper på mange flere slike flott opplevelser i tida som kommer.

3 kommentarer:

Linda sa...

Ja,en får fred i sjelen av hav og himmel,måkeskrik,hvite hus i vær en vik....Nydelige Kosterbilder.
Ha en fin sommerhelg!
Klem Linda :))

Torill sa...

Er sååå enig med deg. Det er ingen ting så godt som å nyta naturen. Det gir sjelefred. Solnedganger er flotte men jammen er det flott me hav og himmel i alle slags blå fragenyanser og. Deilige bilder du viser her !! Takk for besøket på min blogg. Kom gjerne igjen.

Anne (Moseplassen) sa...

oi så flott en solnedgang! hildrane du!

Jeg har ikke vært så flink til å følge med på solnedganger i det siste, er lyssky og skjermer meg mot sola, og glemmer å heve rullgardina så jeg kan se himmel om kvelden. Ikke for at det blir så fint som dette da, men det blir jo fint på en annen måte :)

også fikk jeg lyst til å si i fra om at jeg har frk-stemorskonkurranse på gang nå, om du har en liten skjønnhet i hagen så hadde det vært kjempekos om du ble med, du har jo vært med begge de to foregående runder! *klem*