26. okt. 2010

Litt lys i mørketiden


Jeg trengte noen gaver, den ene var til ei som hadde mistet moren sin og den andre var til ei venninne som hadde bursdag. Jeg hadde sett lysestaker av stoff forskjellige steder og tenkte at dette passer fint til begge. Jeg synes det å gi stearinlys som gave til noen som sørger passer så bra.


Jeg gikk på nettet og fant bilder. Kondolanselyset fikk en vintageengel (som jeg glemte å ta bilde av før jeg gav det bort) og til venninnen min fant jeg et blomsterbilde. Jeg følger en bloggdame som kaller seg josimo. Hun tar så flotte bilder, og jeg fikk lov til å bruke et av dem. Bloggen hennes finner du HER.
Baksiden fikk noen perlemorsknapper påsydd. Inni stoffet har jeg satt et syltetøyglass som lyset står oppi. Tror det skal bli flere sånne nå som det nærmer seg jul.



3 kommentarer:

Marita sa...

nah, fine! Og en kjempekoselig venninnegave,ja. God idè!

Anonym sa...

Så søte disse var ;-) En fin gaveidè ;-) Gjorde seg med bilder på og.... Ha en rktig god helg :-)

josimo sa...

Kjmpesøte var de,jammen er du en krativ og flittig bie