3. nov. 2013

Plutselig et innlegg igjen, om ugler!

Hei igjen, det var visst lenge siden sist. Later som om jeg ikke vet det og skriver et innlegg om en pute jeg har sydd til datteren. Jeg har sett et bilde av en tilsvarende på en nettside, men husker ikke hvilken, så jeg kan ikke kreditere noen for mønsteret. Jeg lagde bare min egen versjon av puta. Den er i str 50 X 60.


IMG_0861

IMG_0862

Litt forskjellig uttrykk på dem.

IMG_0863

Litt lek med stoppefoten ble det også, da jeg har et helt stoffstykke bak uglene for å "stabilisere" puta litt.

IMG_0864

Og jammen ble det en liten signatur fra mamma i det ene hjørnet også!

Nå håper jeg at dette er starten på et litt mer aktivt bloggliv igjen, og at noen gidder å titte innom. Jeg koser meg nemlig veldig med å se igjennom andre blogger, men ettersom det skjer gjennom en såkalt "bloggfølger" så er jeg ikke så flink til å legge igjen kommentarer. Skal skjerpe meg, for jeg vet jo hvor hyggelig det er.

1 kommentar:

Marita sa...

Supersøt! Jeg har også sett den på et nettsted, men husker ikke hvem.... *flau*